מבחינתי, קנדים הם הגרסא ה"רעננית" של האמריקאים. הקנדים, החוצפנים מעבירים זמנם בין שאיפת אויר נקי ,למים צלולים , בין סביבה עירונית מצוחצחת ובין טבע עוצר נשימה ...ולדידי כל עם שבורך בכזה שפע , מגיע לו מכות ..בניגוד לאמריקאים שיודעים לסבול כמו שצריך בארץ השופעת כרימון סיבות לדכאון,הקנדים מזכירים לי תמיד ילדי שמנת שהולכים עם לק שחור בכדי למרוד בהורים .
לפיכך ובהתאם לזאת אני לא אוכל את הפוזה הרבע פאנקיסטית המיוסרת בשנקל של הלהקה הקנדית "מטריק" ובוודאי וודאי שאני לא מעכל את ההייפ סביבם .
אף על פי כן גם שעון מקולקל מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום – וכך יצא ש"מטריק" השיקו שיר טוב למדי העונה לשם "מוזה חולה" . השיר הזה אינו מעיד על שאר השירים שלהם  ומיועד לשימוש חד פעמי , מתוק וגנוב.
השיר הנפתח במקצב אופביטי מגניב ודיסקוטקי , מלווה בגיטרות בעלות גוון פסאודו קאנטרי ..לא מעיד על הקליימקס (היחסי) המגיע בפזמון.
באופן מפתיע השיר לוקח תפנית מעניינת ולא באנאלית אל תוך פזמון דביק וקליט הניחן ברבע טון עצוב (קצת עצוב , עצבצב ) המקושט בנימה לירית קלה ,ומיכוון שהמרקיז בדכאון מאג'ורי השיר הובא לכאן במהרה .גם אם "מטריק" הם לא השוס הגדול ביותר ששמע המרקיז מעדיף שתקשיבו ללהקה הזאת מאשר לחדש של יצהר אשדות.
שיהיה.......
 Bon appétit
מדד המלקות :  ***** = סופדרך / **** = סבבי / *** = שיהיה / ** = לא יהיה / * = תמותו!!
דביקות:
***** נדבק לנעל ולא עוזב בייחוד בשל הפזמון המתקתק.
הלחנה :
**** מוזיקליות מפתיעה יחסית ללהקת מתלהבים ממוצעת
שירה :
***מקרה קלאסי של נערת פופ שנראית כמו לוליפופ ונשמעת בהתאם.
קצב :
****המקצב רענן , מתובל בתוף מרים הנכנס באופביט ועל כך המחמאה
סאונד :
***** אי אפשר לבקש טוב מזה לז'אנר.



0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה